Projects in visual design, motion, brand identity and art direction.
Contemporary, creative work designed to cut through the noise. Bringing brands to life with motion, identity and design that demand to be noticed across media.
TEAMNL OLYMPICS PARIS ‘24 CAMPAIGN
Medals, medals! For the 2024 Olympics (and beyond), I created a visual campaign for TeamNL / NOC*NSF. Designed for engagement across social media and more.
Art Direction / Graphic Design / 3D Design / Motion Design
Visuele campagne voor TeamNL tijdens de Olympische Spelen Parijs 2024. Social media assets, medailleposts en verschillende andere visuals.
Visual ontwerp van het 3x3 basketbalteam van TeamNL dat goud won in Parijs 2024. Worthy de Jong scoorde de winnende.Het visuele fundament van de Olympische campagne: drie gestileerde medailles, goud zilver en brons in een contemporary moderne look.Verschillende social media uitingen voor TeamNL tijdens de Olympische Spelen in Parijs 2024. Op de visuals zijn een speelschema, eindscore en medaillepost te zien, toegepast in de campagnestijl.Campagnedesign in gebruik op een groot digitaal scherm in de openbare ruimte, als onderdeel van de zichtbaarheid van TeamNL rondom Parijs 2024.
3d keyvisual voor Dotslash magazine en andere doeleindenvoor het uitbreiden van de Dotslash community stijl.
Op maat gemaakte 3D-iconen verwerkt in een modern patroon. Elk icoon vertegenwoordigt een specifieke functie binnen de Dotslash-community.
>
Handgemaakte 3D iconen met een wireframe-stijl, gepresenteerd op een raster.
Het Dotslash logo als 3D object, draaiend boven een abstracte achtergrond.Animated color gradient blocks representing the Dotslash Utrecht brand identity.DOTSLASH UTRECHT VISUAL DESIGN
Bringing the brand together into a dynamic whole. Designed custom icons, visuals, and motion graphics based on the existing foundation. Created in collaboration with Wunderhund Studio.
Graphic Design / Illustration / Motion Design / 3D Design / Branding / Styleguide
Voor Dotslash Utrecht ontwikkelde ik een herkenbare en flexibele visuele identiteit in samenwerking met Wunderhund Studio. De stijl is modern en volledig toepasbaar in digitale en fysieke media.
YOULNO IDENTITY
Combining colorful and organic visual elements with custom type to craft a modern digital identity for an AI startup.
Art Direction / Graphic Design / Motion Design
Voor Youlno, een AI-startup, ontwikkelde ik een kleurrijke en organische visuele identiteit. De combinatie van custom typografie, levendige animatie en een flexibel kleurenpalet zorgt voor een moderne uitstraling die opvalt in de techwereld.
Postmodern, abstracte en kleurrijke animatie van het Youlno-logo, ontworpen om de speelse en innovatieve identiteit van de AI-startup te versterken.Het Youlno logo gepresenteerd in twee kleurvarianten, passend bij verschillende toepassingen binnen de digitale identiteit van het merk.
Het volledige kleurenpalet van Youlno passend bij de presentatie van het merk
H’ART MUSEUM PROMO FILM
The Hermitage Museum Amsterdam transformed into H’ART Museum. I animated the promo film for the press event and various clips for social media.
Motion Design / Audio Design
Voor H’ART Museum ontwikkelde ik de promotionele animaties en social media visuals rond de naamsverandering van Hermitage Amsterdam. In de stijl komen internationale samenwerking, moderniteit en culturele identiteit samen.
Motion design video for H’ART Museum’s social media, highlighting its global partnerships with the British Museum, Centre Pompidou, and Smithsonian American Art Museum.
TEN CONTENT AGENCY IDENTITY
Created a custom typeface with a raw edge as the foundation for the brand identity. Designed the complete identity, including logo, typeface, web design, motion graphics and more.
Art Direction / Graphic Design / Logo Design / Type Design / Illustration / Motion Design / Webdesign
Voor TEN Content Agency ontwierp ik een complete visuele identiteit: van logo en custom typografie tot webdesign, animaties en meer.
Logo-ontwerp voor TEN Content Agency als onderdeel van een complete visuele identiteit, gebaseerd op een op maat gemaakte lettertype, typografie.
/media-item>
Ontwikkeling van een eigen lettertype als visueel fundament van de huisstijl, met een ruwe stijl die past bij het karakter van het bureau.
Responsive website voor TEN Content Agency getoond op twee iPhones, ontworpen in lijn met de nieuwe visuele identiteit.
Websiteontwerp voor TEN Content Agency gepresenteerd op een laptop, inclusief UI/UX-design in lijn met de grafische stijl.>
Filmstill uit de GrootMakers-campagne met een handgetekende laag onder het hoofdpersonage, de skateboard coach.
Beeld uit de campagne waarin een BMX sportcoach wordt versterkt met handgetekende lijnen in markerstijl, passend bij de rauwe, jonge uitstraling van de campagne.
Animated campaign video for NOC*NSF GrootMakers highlighting sport coaches with a playful hand-drawn graphic style.NOC*NSF CAMPAIGN
Created motion graphics for the ‘GrootMakers’ campaign for NOC*NSF. The main characters are highlighted with a dynamic, hand-drawn layer. The marker-style captures the urban and youthful vibe of the campaign.
Motion Design
Voor de GrootMakers-campagne van NOC*NSF creëerde ik motion graphics met een handgetekende stijl. De campagne brengt jonge makers en coaches in beeld met rauwe, dynamische visuals die aansluiten bij een urban en jong publiek.
SHORTTRACK TEAMNL LOGO
Shorttrack was - and is - a hot thing in The Netherlands. I designed the logo for the Shorttrack TeamNL, which has been used across various media platforms.
Art Direction / Graphic Design / Logo Design / Illustration
Voor het Shorttrack TeamNL-team ontwierp en maakte ik een krachtig logo, wat op meerdere manieren is gebruikt.
Logo voor het Shorttrack TeamNL-team, met een ijskristal en reflecterend element
Detail van logo voor het Shorttrack TeamNL-team op zwart met duidelijke illustratie details
Toepassing van het logo en de huisstijl op het Instagram-kanaal van TeamNL Shorttrack, met visuals die opvallen in de social feed.
Knallende hero visual met Suzanne Schulting en Sjinkie Knegt in actie, als gezicht van het Shorttrack TeamNL — kracht en focus visueel vertaald.
Persoonlijk logo ontworpen voor profvoetballer Kasper Dolberg tijdens zijn doorbraakseizoen bij Ajax.Visuele merkstijl met ontwerp van lijnen en patronen als ondersteunende elementen.
Fotografie ontwikkeld binnen de visuele stijl voor Kasper Dolberg, waarin de lijnen en het patroon terugkomen uit de stijl.
>
Het logo van Kasper Dolberg toegepast in visuals voor zijn social media kanalen. zoals instagram.
KASPER DOLBERG IDENTITY
In a phenomenal debut season, where AFC Ajax reached the final of the Europa League, Kasper Dolberg was a key player scoring many amazing goals. I designed a personal logo and (photography) style for his social media channels.
Art Direction / Identity Design / Logo Design / Graphic Design / Illustration
Tijdens het succesvolle seizoen waarin Kasper Dolberg uitblonk bij Ajax, ontwierp ik een persoonlijk logo en visuele stijl voor zijn merkidentiteit op sociale media.